Sitenizi ve İşletmenizi Google'da Üst Sıralara Çıkarın

Sitenizi Google'da Üst Sıralara Çıkarmak İster misiniz?

Online Versiyon

SEOrganik

Sitesini anahtar kelimelerinde Google'da üst sıralarda çıkarmayı kim istemez ki!

Tecrübeli ekibimiz sizin için yönlendirici çalışmalar yaparak Google arama motorunda anahtar kelimelerinizde üst sıralarda çıkmanıza yardımcı oluyor.

Yapılması gerekeni bize bırakın!

Biz sizin için sitenizin analizini ücretsiz olarak yapıyoruz ve o anki durumuna bakarak izlenecek yolu çıkartıyoruz.

site analizi

Size En Uygun SEO Paketini Seçin,

%10 İndirim Fırsatını Kaçırmayın!

İNDİRİM KODU: EM-10

aylık seo çalışması

REKABETİ DÜŞÜK

1 ANAHTAR KELİME

  • 1 anahtar kelime için çalışma
  • 3 Farklı Google News Kayıtlı Haber Sitesinden Tanıtım Yazısı
  • 2 Farklı Siteden Tanıtım Yazısı
  • 5 Adet 350 Kelimelik Özgün İçerikli Makale Hediye
  • Tamamen manuel çalışma
  • Zamana yayılan doğal çalışma

149,90
PAKET DETAYLARI

* İndirim kuponu kullanarak %10 indirim elde edebilirsiniz.

Seo çalışması

REKABETİ YÜKSEK

1 ANAHTAR KELİME

  • 1 anahtar kelime için çalışma
  • 3 Farklı Google News Kayıtlı Haber Sitesinden Tanıtım Yazısı
  • 2 Farklı Siteden Tanıtım Yazısı
  • 5 Adet 500 Kelimelik Özgün İçerikli Makale Hediye
  • Tamamen manuel çalışma
  • Zamana yayılan doğal çalışma

545,90 TL

PAKET DETAYLARI

* İndirim kuponu kullanarak %10 indirim elde edebilirsiniz.

aylık seo çalışması

REKABETİ DÜŞÜK ANAHTAR KELİME

3 AYLIK SEO ÇALIŞMASI

  • Maksimum 2 Anahtar Kelime
  • Her Ay 8 Sitede Tanıtım Yazısı Yayınlama
  • 24 Adet 350 Kelime Özgün İçerikli Premium Makale
  • 320 TL Değerinde Tam Kapsamlı Profesyonel Site İçi SEO Analizi HEDİYE
  • Yükselme Garantili

919,00 TL

PAKET DETAYLARI

* İndirim kuponu kullanarak %10 indirim elde edebilirsiniz.

Haber sitelerinde tanıtım

5 ADET GOOGLE NEWS KAYITLI SİTEMİZDE TANITIM YAZISI

  • Google News Kayıtlı Otoriter Sitelerde Tanıtım
  • 5 Adet 350 Kelime Özgün İçerikli Makale Hediye
  • Arama Motorlarına Anında Pingleme
  • Zamana Yayılan Doğal Çalışma
  • Tamamen Manuel Çalışma

210,00 TL

PAKET DETAYLARI

* İndirim kuponu kullanarak %10 indirim elde edebilirsiniz.

SEOrganik tanıtım yazısı paketleri

Bu pazarlama gönderisi cume2351.gadanhos@blogger.com adresine gönderilmiştir.

KVKK Aydınlatma Metni kapsamında e-posta adresimin bana özel teklifler ve kampanyalar için kullanılmasına, tarafıma ticari elektronik ileti gönderilmesine izin vermiyorum diyorsanız ve bir dahaki sefer promosyon bildirimleri almak istemiyorsanız, üyelikten çıkmak için buraya tıklayın.

SEOrganik - Arama Motoru Optimizasyonu ve Reklam Tanıtım Hizmetleri

Medibil Medikal ve Bilişim Teknolojileri San. Tic. Ltd. Şti.

0850 360 6789

9 Eylül Mahallesi, 8. Cadde, Merter - 1 No: 22 / A / B Ulukent / Menemen / İZMİR

Mersis No: 0613094564000001

www.seorganik.com


Sem comentários:

Enviar um comentário